donderdag, januari 17, 2008

Mid-januari update

Mijn vorige blog-post was nog niet gepubliceerd of ik verloor mijn eerste 'echt' grote pot van het jaar, AKs vs K8o all in voor een pot van 450bb's. De maniac speelde 64/22/4.5 en ik had het karakter niet om mijn TPTK op de flop neer te leggen, ook niet voor 220bb's. Barslechte call van mij en even dacht ik: "here goes my heater". Niet dus... want de volgende dag ging alles nog even vlotjes als ervoor. Bij deze heb ik mijn '10k-hands-challenge' op 50NL afgesloten en wel aan een heel lekkere winrate.
Overall stats
Position stats
Graph

Tot nu toe ben ik ferm bespaard gebleven van beats óf ze gebeurden tegen shortstacks. Ik ben er dus van overtuigd dat het tamelijk onmogelijk is om deze winrate aan te houden, maar ik ben zeer content met mijn spel en denk wel dat verder succes op de fishy unibet-tafels mogelijk is.