donderdag, augustus 16, 2007

Poker op verplaatsing

Sinds deze week heb ik mijn territorium verplaatst naar Gent. Het studeren thuis ging niet zo vlot en daarom kom ik op mijn kot een tweede poging ondernemen.

Nu blijkt dat het mogelijk is om op de computers van de unief de Everest-software te draaien. Dus slijt ik mijn dagen in de boekentoren of terminal waar studeer- en poker-sessietjes elkaar aflossen. Ook hebben de 50NL tafels plaats moeten ruimen voor de 100NL's. Daar gaat mijn eerste en grootste goeie voornemen al. Ik hou me natuurlijk aan de vooropgestelde puntjes, maar vond 50NL grinden nét iets te saai om te combineren met intens studiewerk.


back to the books

2 Comments:

Blogger T said...

Leuk om je blog te lezen. Had hem eerlijk gezegd uit het hoofd verloren. Succes met je examens!

10:13 p.m.  
Anonymous Online poker said...

Leuke afwisseling, beetje studeren, beetje online poker spelen :)

9:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home